DESKRIPSI
After following this course participants will be able to understand  what skills are essential for Key Account Managers,  what are  the key challenges and how do the most successful companies respond to them, How can  develop the kind of synergy with our key customers that will enable the seller and the buyer together to create value in the market place, etc.

Outline Materi:
1.    Introduction
2.    Challenges
3.    The critical new interfaces for sales
4.    Customer power
5.    What is a Key Account?
6.    Customer account profitability analysis
7.    Creating closer relationships with supply chain partners
8.    Preliminary selection of key accounts
9.    Strategic Purchasing
10.    The key customer portfolio
11.    Selecting and categorising customers by potential
12.    Key Account Analysis

PESERTA
Key Account Manager & Staff

FACILITIES

  • Certificate, Quality Training Kit (Pencil case: Erase, Bolpoint, Pencil, Tipe X, Stabillo, Flash Disk 8 GB), Bag.
  • Training Material (HandOut & SoftCopy)
  • Convenient training facilities in stars hotel
  • Lunch and Coffee Breaks
  • Souvenir

Permintaan Brosur penawaran Training ( Harga, Waktu dan Tempat) silahkan Menghubungi kami.

Catatan :

  • Pelatihan ini dapat di-customized sesuai kebutuhan perusahaan Anda bila diselenggarakan dalam bentuk In-House Training. Untuk permintaan In-House Training dengan jenis topik lainya, silahkan mengirimkan ke alamat email yang tercantum di web kami.
  • Request Training. Jika anda membutuhkan informasi pelatihan yang belum tercantum pada website ini, atau anda ingin memberikan usulan materi yang sesuai dengan tingkat kebutuhan perusahaan anda, silahkan mengirimkan ke alamat emailyang tercantum.
  • Bila tidak ada tanggal dan waktu atau yang tercantum sudah kadaluarsa didalam artikel mohon tanyakan kepada kami untuk jadwal terbarunya.
  • Peserta bisa mengajukan Tanggal Pelatihan / Training selain yang tertera pada silabus penawaran.
Advertisements